fredag den 21. februar 2014

SKOVOGN

Jeg har lige erhvervet mig denne skønne skovogn fra butik Jack & Jones i Aalborg Storcenter. Da jeg så den tænkte jeg, det er min dag idag,  kan se for mig den lige passer ind i det lille driverhus, der skal til at indrettes, når det milde vejr sætter ind. Den tror jeg kan anvendes til mange ting stort som småt.



                                                                                    


Så kom turen til Bilka og som jeg skrev i forrige indlæg der ønskede jeg mig grå krukker, så her er de skønne frostfri krukker til en pris af 119,- kr. stk  hvor heldig kan man være. Nu kan projektet fortsættes.







Min australske palme har klaret vinteren flot - det er jeg glad for. Opbevaringen er i en simpel grøntsags tønde fra Jem & Fix .



Viftepalmen klarede sig godt her.






Omme bagved huset blev der fællet træer idag, da de tog lyset og vi  opdagede at vores grund er meget større da skel var sat forkert - så det er dejligt. Fældningen gør, at driverhuset får meget mere lys i eftermiddags timerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar