søndag den 26. oktober 2014

OPRYDNING & GODE KØB

Lige inden oprydningen så gik jeg lidt rundt og så den aller sidste rose New Dawn.
Det føles næsten som rosen siger jeg kommer tilbage...


Så blev alle løg lagt ud efter et besøg i Bilka hvor Claus Dalby,s løg var til halv pris ikke så ringe. Jeg brugte metoden
at kaste løgene ud, en gammel opskrift som DR. Ingrid anbefalede, så det ville jeg prøve og syntes egentlig det føles godt, derefter skulle de sættes 10 cm ned . 



Roser sat ned til kun 35kr ikke til at forstå, derfor købte jeg rigeligt ind. Som billedet viser er det gode sunde roser.


   DR. Ingrid Rose


Jacques Cartier historisk rose.


Rose De Reicht som er en historisk rose


Der blev selvfølgelig købt champost og komposteret  kogødning så nu var det bare at tage fat.



Oprydningen skal lige vente for nu skal kaffen lige nydes i det lille driverhus


Jeg håber også du har haft en god søndag 
                     Hilsen Grethe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar