lørdag den 27. december 2014

SOMMER MINDER


Tak for året. 
Det viser jeg her det der skete i kolonihaven i år, haven begynder at "blomstre" nu og det er dejligt.

Mit elskede kastanje hegn til mine Latyrus blev købt


Tomater på friland gav godt i år

Hyggekrogen. Akabiaen vokser helt enormt  bagerst

Agapantus som er en af mine ynglingsblomster


Hosta  Engelsk Græs og Hortensia  kom til.

Her blev mit højbed til og nu godt igang 

Stedmoder er noget af det skønneste hvis de bare nippes kan de nemt stå hele sommeren

                                   
Ny sort tulipaner af Claus Dalby Super Parrot

gav en rig og overrasket høst hovederne var vældig tunge.



Solen skinnede så dejligt hele året


Inde som ude

Skønne hornvioler elsker jeg.




                                                               Ridderspore 

Nye roser blev købt, her er det Prinsesse Anne







                                                  Nye roser blev købt sidst på året
                                                                 Dronning Ingrid

        



                                  
                                                                  Lady Salisburg


Små pyntebær kom frem


 New Dawn 


Stolte kavaler er så fine i buketter de danner en fin elegance



Rose De Reicht er bare så smuk en rose, men med desværre mange torne
Jeg har læst et sted at har roser mange torne så er de mere resistent overfor utøj...så noget for noget.



Mit dejlige forårs bed


Nu er jeg bare spændt på hvad det nye år vil bringe af spændende overraskelser

                    Godt Nytår til alle. 🎆

Ingen kommentarer:

Send en kommentar