torsdag den 22. januar 2015

SIDSTE NYE SKUD

Sikken rimtåge Idag ihvertfald her i Nordjylland, det lægger lige en dæmper over forårskådheden, for foråret kommer jo, det ved vi, mange er nok godt igang med at så.....det kan jeg godt misunde lidt.
Selv, gør jeg det ikke da jeg ikke har mellem stationer for planterne....men det kræver også meget især de grønne fingre....
Her viser jeg lige mine sidste nye kreationer i potter....













                                 
                             
                                       Her er de to små vaser foldet i et stykke
                           
                                Derfor kan de få fødder som giver lidt ekstra løft til potten
     
                                 Kan laves i mange størrelser og sød til forårsbebuder


                              

                                         Lidt mere rustikt 

                               


                                          Det var så mit sidste nye skud på stammen
   


                               

                                            Vil ønske alle en fantastisk dag

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar