tirsdag den 24. marts 2015

G+ NEJ TAK FRAVALGT

Lige en kort bemærkning derude.



Nette har gjort mig bekendt med at G+ volder stor besvær når der skal  lægges en kommentar at man skal svare på mangt og meget det skal  ikke være besværgerligt men nemt for alle at kommenterer.
Derfor har jeg nu besluttet at slette G+......det har medført at alle kommentarerne er væk....så det ser ud til jeg har totalt tomme hylder i kommentarfeltet .  Det er der desværre ikke noget at gøre ved....bare lidt øv.

                                          Så nu trænger jeg til en opmuntring.....................:-(


glæder mig til disse super Parrot kommer en smuk og sprød tulipan

11 kommentarer:

  1. Øv det er da ærgerligt.
    Jeg har ikke selv G+, men jeg synes ikke, der er problemer med at kommentere hos dem der har.
    Nu får du i hvert fald en lille hilsen her.

    SvarSlet
  2. Smukt billede af min yndlingstulipan! Og stor kompliment til din blog. Jeg læser tit og kigger ofte billeder fra din skønne kolonihave og får også somme tider lidt inspiration, så tak skal du ha'.

    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  3. Awww, jeg er ked af, hvis jeg har forårsaget bøvl! Men jeg syntes, det var så ærgerligt, at man ikke kunne lægge kommentarer, hvis ikke man var med på Google+. Og jeg bliver også gal i skralden over, at det afstedkommer, at en masse slettes, hvis man melder sig ud. Du har en dejlig blog og laver gode indlæg.

    SvarSlet
  4. Tusind tak søde piger, hvor det varmer mit gamle hjerte. nu ser jeg bare fremad igen...længe har jeg tænkt hvorfor mon der efterlades så få kommentar og tak til dig Nette at du fortalte det jeg selv gik med mistanke om....krammer til jer allesammen. Kærlig hilsen Grethe

    SvarSlet
  5. Det glæder mig, for det har også været årsag til at jeg var lidt karrig med kommentarerne:-)

    SvarSlet
  6. Hej Søde Grethe, jeg er også røget med på "Nej tak til Google+ vognen" og det glæder mig at du også har slettet den. Så vi to, vi står sammen :o) Jeg har ikke selv om jeg har været på Google + haft problemer med at folk kunne skrive kommentarer, men jeg har vist haft sat fluebenet et sted du ikke har, for min blog blev på blogger.com
    Jeg følte mere at plus profilen blandede sig i mange steder, så yt med den. Håber vi måske ses snart. Kram fra Linda

    SvarSlet
  7. Kære Lisbeth, jamen dog jeg takker mange gange....selv har jeg slet ikke tænkt der kunne være problemer....så dejlig at Nette kunne gå via Linda....jeg ers stjerneglad igen...blot at svar feltet ikke lige er ved hver enkelt som det var før....kh. Grethe

    SvarSlet
  8. Så blev vi to der vagte fra...jeg er da glad for at Nette gjorde mig opmærksom....flueben sagde du Linda, jeg havde håbet at jeg komm direkte over på blogger.com så nu er jeg et spørgsmålstegn igen...krammer krammer krammer.

    SvarSlet
  9. Hej Grethe.Ja !!! den teknik vi er underlagt kan nogle gange give problemer.............men godt at der tilsyneladende fungerer igen.
    Har ikke selv haft nogle problemer.........udover at alle mine faste læsere er forsvundet for et stykke tid siden.
    God aften Jette

    SvarSlet
  10. Tak Jette.
    Det er bare ikke så nemt at gennemskue G+ men helt forsvunden er
    den ikke helt endnu, men jeg skal nok få has på privatlivets fred så Google ikke ejer een.
    Håber da dine læsere kommer tilbage, bare ikke ok at man skal være et stort spørgsmålstegn....så pøj pøj..
    kh. Grethe

    SvarSlet