lørdag den 8. august 2015

BLOMSTRE LIGE NU


                  
       Mine Dahlia lige nu.


  Personlig har jeg aldrig været ret meget til Dahliaer, men den her kan lige gå an.






   Elsker duften af floks, fremkalder næsten min barndom.
   Kan huske stuerne i mit barndomshjem der bare duftede liflig.



          Kørvelblomster står på sit højeste.



   Første blomstring af den smukke solhat, den må jeg se og få i flere farver...



  Min såede 


  Hvide marquritte står længe i blomst, skøn plante.



  Har indtryk af at Blue Moon er vanskelig, det må tiden vise - 
   her er første blomstring og jeg nyder den.



   Jacques Cartier meget tæt rose også første års blomstring - den forventer jeg mig meget af..

    Remonterende kraftig blomstring god duft skal have lavet en obelisk til denne skønne rose.


  Willestrup rosen er godt på vej, yndig rose.
  Eden rose er den også kaldt.
  Stor klatrerose skulle den blive...Perfekt til rosenbue.
  


   Ukendt...



   Rosen Comtessa...meget smuk tæt rose står længe i blomstring...også første år den blomstre.
  Chancer meget i farverne. Herlig duft, bliver ikke så stor godt 1meter høj.Har den lige foran Havehusets indgang...       



Ingen kommentarer:

Send en kommentar