fredag den 10. juni 2016

OM CLEMATIS



Jeg elsker jo farven blå jeg er helt pjattet med den. Lige nu er X Clematis i flor og jeg nyder dens blomstring den er så smuk.


  


     




   Denne her er da smuk også..



  Rosen Prinsesse Anne er kæmpe hoveder de nyder at have fået den gode champost.




   Her titter min Mustand Wood frem...det her græs er fabelagtig til kontrast.




  Nu skal Løvehalen til at regerer skøn og dekorativ om den blomstre i gule farver eller er afblomstret
  er så og sige lige dekorativt..billedet taget her iaften 21.30 derfor lidt aften stemning...
  




   Højbedene er der fut i. Her er det agurkerne som er stærkt på vej købt ved Livsnyderhaven.dk
   I baggrunden ses Camilla Plums rødbeder godt store nu..fik en prøve igen fra LivsnyderHaven.dk
   Jo det gror godt i de her varmegrader .Vi mangler jo vand lige nu
   og jeg lukker øjnene for vandregningen...




   Høns i haven jo da, de går og står alle vegne, så hyggeligt de er her.




  Et lille eksperiment...jordbær i poser..kun for sjovt.






2 kommentarer:

  1. Den clematis er virkelig smuk, blå er bare en god farve i haven.

    SvarSlet

  2. Smukt! Men pas på den stribede græs! Den breder sig som en steppebrand!
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet