fredag den 29. juli 2016

GØR DET SELV


Vi kender det alt for godt.  Især i denne regnvåde sommer har det hele bredt sig med lyn og torden...hehe undskyld mit talesprog ...så jeg har måttet pløje mig igennem til bedet og det skal
være slut nu. Da jeg er selv igang med at lave en gangsti ind og igennem. Det kommer til at virke meget bedre og mulighed for at gå rundt og ud i de andre gange som senere kommer til.
Jeg siger det som en kendt kunstner Per Kierkegaard  engang sagde at beskue et billed er op til den der beskuer, men man skal kunne gå ind i billedet og rundt om for at finde ud så er det et godt 
Værk....det er det jeg er ved at lave...mit eget kunstværk .



Her har jeg så pløjet mig ind i ikke en for bred sti. Ved godt at cottage garden stier er 90 brede men 
det bliver den her ikke,den er omkring 65 cm.
Puha...først 30 cm ned og så stabilgrus på nu begynder det sjove.....
Det bedste af det hele jeg gravede et hul og fandt god ler til mine roser, så det alligevel ikke så skidt
uden det er godt for noget....
Næste føljeton om et par dage...


Få en fantastisk weekend derude et sted i det dejlige Danmark .......


2 kommentarer:

  1. Kære Grethe.Det lyder som et spændende projekt at bruge nogle dage på.
    Glæder mig til at se resultatet.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  2. Tak kære Jette fandt ud af at bedet kunne se meget bedre ud med en sti, så man kan gå igennem...kommer snart med nyt derfra.
    Det har bare regnet meget så jeg har måttet indstille arbejdet lidt...
    Kærlig hilsen Grethe

    SvarSlet