tirsdag den 5. juli 2016

HØST


Sidste uge lovede jeg at skrive lidt om kartofler og høsten i spande. Her er resultatet..
Egentlig tilfreds de små kunne godt vokse lidt endnu,men her er nok til en
ret til to. Det har været det værd syntes jeg og vil helt sikkert prøve igen næste år.

Den grønne væg som det jo blev,da stativet blev lavet gav et dejligt rum så alt i alt 
endnu bedre end jeg først havde tænkt..
Grunden til jeg slog kartoflerne ud var jo til ære for dig som læser med, ellers piller
man bare i siderne og de små kartofler kan vokse sig store...
Skal hilse og sige de smagte himmelsk....





Det var en lille sommer hilsen fra kolonihaven.......












2 kommentarer:

  1. Skønt når det lykkedes, og med succes, og hvor er det lækkert med hjemmeavlede kartofler. Dem nyder vi også meget i disse dage.
    Tak for hyggelig sommerhilsen, du får lige en tilbage fra mig af:-))

    SvarSlet
  2. Tak søde Anette.Ja det smager bare meget bedre...og en kartoffelmad er ren guf...det siges ikke at være fedene da stivelsen er kold.
    Kh Grethe

    SvarSlet