mandag den 8. august 2016

HØJBEDE



Det er det skønneste jeg ved, at gå en tur og plukke tomater og andet godt i højbedene.
Her er det tiger tomaten  den er kødfuld og fast. Smagen er i top...Der er jo vandet rigeligt 
i år fra oven af...jeg har tomater på friland og det har fungeret fint...



  Min persille er første klasses i år der er blevet hakket persille til fryseren og det er jo skønt med 
  persille sovs der smager. 



  Så har jeg sommer porrer og vinter porrer og jeg elsker at lave en omgang suppe ....har allerede
   været ude og hente ind....sikken en duft...



   Det var lidt fra mine højbede Idag som bare fungerer....undtaget min kål den er gået i stok.

3 kommentarer:

  1. Hej Grethe, det lyder lækkert med alt det du har i dine højbede. Det må være skønt at kunne tage op af fryseren af egen avl.
    Kram fra Linda

    SvarSlet
  2. Hej Grethe.Det er da en rigtig frodig køkkenhave du har.Der er bare ikke noget som egen avl........og jeg er også vild med supper.
    Er jo næsten også selvforsynende.Knus Jette

    SvarSlet
  3. Kære Jette.
    Jo tak der er også knoklet med den have og kørt jord til i læsevis...så nu giver den tilbage især højbede er helt vildt at se.
    Nå du er også tosset med suppe...åh ved ikke noget bedre...kan du have en god aften.Vi håber på sol til hele landet herfra...
    Kh. Grethe

    SvarSlet