tirsdag den 22. november 2016

FRISKE SKUD


En vidunderlig dag med sol og utrolig mildt vejr. Det måtte jeg ud i. Kørte til min kolonihave
og dette syn mødte mig.
Her er det Helleborus lige om lidt på spring....et væld af knopper.



     Min dejlige rødkløver er igen med nye blomster 


   

      Skønne skønne Alun...



    

        Klatre Hortensia har de fineste knopper....



   


   En dag min mand klippede buksbom var der lidt afklip.
   Det skulle da lige prøves om det var muligt at putte de afklippede
   I jorden. Jeg har blandet en god champost med almindelig jord.
   Mindsanten de gror...jeg er glad for, jeg som have nørd bare følger mit instinkt.


   
   Syrenen som for øvrigt har de utrolige flotte grene 
   var også gået i nytår angående skud..
   Så hvor er vi på vej hen......mon.



    Spændt på hvad vejret imorgen finder på.



4 kommentarer:

  1. Hej Grethe!
    Jeg giver dig ret i,at idag måtte man bare ud.Sikke et skønt vejr!
    Det ser lovende ud med alle de knopper der er i din julerose.Jeg fotograferede også de store knopper i min klatrehortensia og ligeså i min syren.
    Håber vi får flere dage med sådan et vejr!
    K.h. Lise

    SvarSlet
  2. Tak for din tid Lise at du smider kommentar ind på bloggen. Det er jeg glad for .
    Sjovt, vi havde lige de planter under linsen begge to..lokal tv, havde også været ude i en have da trak jeg lidt på smilebåndet over det sammenfald...
    Ja, dejligt at se de nære ting.
    God dag Lise....

    SvarSlet
  3. Godt du tog den tur, for det var da lutter herlige overraskelser, der mødt dig.

    SvarSlet
  4. Tak Marie for dine søde ord..
    God aften til dig.

    SvarSlet