tirsdag den 29. november 2016

L&E BLOMSTER frø


Posten kom....og sikken en overraskelse her på en grå vinterdag.
Hvad mon det kunne være .....pakkede op, det var fra Tina L&E Blomster.

Tina skrev på sin blog om Clau Dalby vidunderlige valmuer som hun har i sin have  Candyfloss, at jeg måtte kommenterer denne smukke udgave.

Det havde Tina ikke glemt, for det havde jeg nærmest. Så stor blev overraskelsens øjeblik.

Tak til Tina ...så når jeg ser den gro i min have så vil jeg altid tænke på dig...

Skulle nogen få lyst,så har Tina startet sit firma med de skønneste ting Havens _Kunst.

Se her nedenfor hvor smukt de små frø er pakket ind, og ja, der kommer skønne Candyfloss
i min have til 2017.Hvor jeg glæder mig......



 


     De skønneste pæonvalmuer som jeg glæder mig meget over at have i min Have...



 
    Billedet er lånt fra Bilka,s  hjemmeside.

4 kommentarer:

  1. Hvor skønt, det var sødt af Tina.

    SvarSlet
  2. Jeg er også så glad Lisbeth . Glæder mig til at se dem i min have, nu ligger de godt i køleskabet indtil de skal strøs ud i april..
    God aften til dig Lisbeth.

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Bloggere er bare sådan nogle gavmilde personer.
    Og de valmuer er bare så smukke.
    Så der er noget at glæde sig til.
    Rigtig god dag Knus Jette

    SvarSlet
  4. Kære Jette.
    Jo bloggere er Fuld af kærlighed og skønt det smitter og det er dejligt.
    Så sandt det du siger Jette . Kram fra Grethe.

    SvarSlet