tirsdag den 27. juni 2017

LIDT NYT FRA HAVEHUSET


  Det skulle lige prøves af, det med at have tomater i Havehuset. Der er bare lige den hage ved det
  at min husbond ikke kan klare jord pga sin astma. Det havde vi faktisk helt glemt af bar ivrighed over     
  at få tomater, men de trives godt og jeg glæder mig til at se tomater i salatskålen. 
  Jeg forsøger at lufte ud inden husbonden træder ind i Havehuset 




   Så var det lige jeg var på Cph-Garden og så det HER, lavet af Signe Wenneberg
   fed ide tænker jeg, den ide må afprøves til næste års projekt. Påny igen med at samle vinduer.
   Her kan alle være med, men husk det tager sig bedst ud i genbyg




   Tilbage til tomaterne 
 



  
   Tomat Zebra




  Må sige det samme som i gartneriet på Egeskov




   Her er verdens mindste agurk nemlig Mexico agurken, den er enda forstørret op. Sjovt at der findes 
   så små agurker, som er til Ej blot til lyst



  Første års vinhøst...af druen Himrod der bliver en hel vinklase og jeg er stolt




   Squash er også ved at give frugt, elsker Squashkage med al den regn kan det kun eksplodere 
   derude i haven




Håber I nyder det gode vejr Idag,dem som kan det. Vi ses derude...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar