mandag den 5. oktober 2015

GREEN AWARD 2015

Så er jeg blevet kikket over skulderen og kan hæftet det grønne mærke som vedrøre 2015 på bloggen.
Det omhandler bæredygtighed i min kolonihave, det er jeg da helt stolt af.Tak..

Siden huset blev bygget for 3 år siden har jeg anvendt genbrugsmaterialer og tænkt over at det er vigtig at genanvende gode materialer istedetfor at sætte en produktion igang der forurener, 
Min passion er også loppefund og her indretter jeg gerne med gode fund derfra inde som ude.

Min have er vigtig og den virker godt på helbredet da en Have er en gave der skal værnes om, her skal planter,dyr og mennesker skulle trives, for Haven skal nydes i alle af årets tider...

Kik her :
                   www.greenmatch.dk

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Kære Grethe Tillykke med prisen, det var vel nok en fin anderkendelse. Kh Tina

    SvarSlet
  3. Tak Tina, vi er jo 50 der har fået den fine anerkendelse..
    Kh.Grethe.

    SvarSlet