onsdag den 3. august 2016

2. FØLJETON

Idag har det styrt regnet, men jeg lovede at komme igen med næste etape 
af stien.
Her er den og jeg fortsætter igen når vejret er blevet meget bedre. Frisk står 
alting, men en del roser ville godt have noget mere varme og noget mere sol..

De her sten var ellers dømt til at skulle kasernes indtil jeg fik den tossede ide
som nok ikke var så ringe 







   Her er det gården bagved som er blevet en fin plads og dejlig sol om formiddagen
   når altså solen er der...




   På en regnvejrsdag er dette sted så hyggeligt og jeg er så glad for min mand endelig blev færdig




   
   Toilet grænser lige opad soveværelse .....




   
   Selvom afbrudt arbejde Idag så hyggede jeg alligevel 
   for der er kun få dage til værkstedet igen er klar til at 
   forme  keramik....og jeg er fuld af nye ideer...




     Tak for du kikkede med...og husk nu at lægge en rose eller lidt ris alt tages imod med kyshånd.

5 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud I jeres badeværelse, hvis man kan bruge det ord.😄 Flot med stenstien.

    SvarSlet
  2. En smuk rose til dig:-)) det hele ser fantastisk ud, men falder alligevel ekstra for prinsessesengen:-)

    SvarSlet
  3. Tak jeg sender hurtig roserne i vand.....Lise og Anette..kram fra Grethe

    SvarSlet
  4. Hej Grethe.
    Det ser altså spændende ud med dine projekter.

    Kærlig hilsen
    Helga

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Helga kvinder kan jo også.Vejret har bare drillet men det har givet gode pauser. Mangler lige et par stier endnu...
    Må du få en god dag . De kærligste hilsner fra Grethe ...havelågen er altid åben 😉

    SvarSlet