lørdag den 29. juli 2017

ÅBEN HAVE

Åben Have/Kolonihave i Aalborg d.  20 August fra 11.30  - 16.30 entré 20 kr der bydes på kaffe og kage. 
Nu prøver jeg at åbne min havelåge for første gang. Ups,  jeg har sommerfugle i maven. Det er ikke en perfekt have, ikke en hel færdig have,  men det er der,  hvor mit pulserende liv er lige nu. Haven er inddelt i rum og med det spiselige i højsæde, så det er ikke en typisk kolonihave du skal se. 

   
                          Rislende vand kan ses


                          Roserne vil forhåbentlig          blomstre anden gang


       Kom og se verdens mindste agurker

Står du og skal købe en kolonihave, vil et besøg måske være med til dit valg.
Da jeg stod og skulle sælge mit hus,  var det her en rigtig god løsning. Idag, er det mit og familiens sommerhus da alt fungere inde som ude.

Håber vi ses, ellers har jeg åben havelåge igen d. 23 August og da er det 3 kolonihaver der besøges, men nærmere om det senere.

Fritiden 47
9210 Aalborg Sø

Det er igennem  Haveselskabet Aalborg kreds
Kik mere her.          

KOLONIHAVELIVET

20. august 2017 - 11:30 - 9210 Aalborg sø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar